G-Lotto :: Jak *zarabiać* na Lotto i zakładach bukmacherskich?
g***@gmail.com
2007-04-10 13:09:51 UTC
Witaj

Chciałem poinformować, że na G-Lotto pojawił się nowy artykuł, który
być może Cię zainteresuje. Opisuję w nim skuteczną metodę *zarabiania*
niewielkich pieniędzy na Lotto i zakładach bukmacherskich. Wszystko
poparte jest analizą i własnym doświadczeniem (z powodzeniem stosuję
ją już trzeci tydzień). Oczywiście wszystko totalnie za darmo.

Poniżej prezentuję wycinek artykułu:

"Dziś chciałem się z Tobą podzielić pewną ciekawostką, dzięki której
możesz w prosty sposób *zarabiać* po kilka- kilkanaście złotych na
Lotto. Muszę powiedzieć, że Czytelnicy Newslettera G-Lotto dowiedzieli
się o niej blisko 2 tygodnie temu i już zarabiają, więc jeżeli jeszcze
nie subskrybujesz Newslettera G-Lotto, a chcesz całkowicie bezpłatnie
dowiadywać się o takich wartościowych sposobach na grę - zapisz się
już teraz :-)

O co chodzi?"

Dalszą część przeczytasz na G-Lotto, klikając w poniższy link:

http://www.g-lotto.info/2007/04/10/zarabianie-lotto-zaklady-bukmacherskie/

Gorąco zachęcam do dyskusji o tej metodzie :-)

Pozdrawiam i zapraszam na G-Lotto,

--
Paweł Kata [ gma / mastag ]

Materiały dla graczy w Lotto - http://www.g-lotto.info
Niezależność finansowa? Dlaczego nie! - http://pasywny-dochod.blogspot.com
FriendOnet
2007-04-15 19:26:26 UTC
U?ytkownik <***@gmail.com> napisa? w wiadomo?ci news:***@n59g2000hsh.googlegroups.com...
[...]

Napisz jeszcze raz bo Cię zjedli spamerzy.
Odświerzam.
PS.Nieobecny z powodu dziury w brzuchu, ale już mnie zszyli.
g***@gmail.com
Dzięki za UP :-)
FriendOnet
2007-04-17 07:25:58 UTC
Post by g***@gmail.com
[...]
Pan zaprzeczy czy potwierdzi może cos doda:

- posyłam zakład z automatu i mam szansę trafić 2,5 liczby
a. trafiam zero
b. trafiam 1 do 3
c. trafiam 4 i więcej
- dla a, puszczam ponownie
- dla b, puszczam to co zostało nietrafione, przykładowo:
dla 9 mam w zapasie 1,5 liczby do trafienia plus 2,25 z obecnych
9-ciu. Ale 2,25 trzeba podbić bo raz już było puste i wychodzi mi
prawie pewne 4 trafienia.
- dla c, posyłać te 6 co nie wpadły?
Może obmyśleć taką prostą strategię, aby miała maksymalną
skuteczność? Zrób następny artykuł i pokaż w nim szanse na
wygrane. No i jak się zachowywać, możliwe jest tez dobieranie.
g***@gmail.com
2007-04-18 09:14:31 UTC
Post by FriendOnet
[...]
Hej Friend!

Rozumiem, że zakład "z automatu" to zakład na 10 skreśleń w grze Multi
Lotek. Sugerujesz konkretne postępowanie w kolejnych grach, bazując na
ilości wystąpień liczb w puszczonym zestawie.

Od razu muszę napisać, że z prawdopodobieństwem nie postępuje się w
omawiany przez Ciebie sposób: nie sumuje się czy odejmuje go jak to
opisałeś. Dodatkowo takie działania w żadnym stopniu nie gwarantują,
że w drugim kroku wypadną cztery liczby czy nie.

Moim zdaniem jest tak:
- pojedyncza liczba ma prawdopodobieństwo 1 do 4,
- pojedyncza dziesiątka (z dowolnych liczb) ma prawdopodobieństwo 1 do
8 911 711 (zakładam, że chcemy wygrać główną wygraną!),
- jeżeli padła jedna liczba i wedle Twoich sugestii gramy na pozostałe
9 liczb, to mamy prawdopodobieństwo 1 do 1 380 688,

...i tak dalej, dla dowolnej ilości liczb, które Ci zostaną w
zestawie.

(link do tabeli: http://serwis.lotto.pl/183-41e3c4eaaca9f.htm)

Tyle teoria. O praktycznym zastosowaniu Twojego pomysłu niewiele mogę
powiedzieć, ponieważ nie przetestowałem go dokładnie na bazie losowań,
dlatego propozycja dla Ciebie: wybierz sobie 10 zestawów po 10 liczb,
wybierz dla każdego zestawu po 10 dowolnych okresów w bazie losowań i
ręcznie sprawdź skuteczność swojego pomysłu.

Próbka jest niewielka, ale myślę, że testując ten sam zestaw na 10-ciu
różnych okresach będziesz już miał jakiś pogląd na skuteczność takiej
gry i jeżeli pojawią się choćby cząstkowo wartościowe wyniki, to
będzie to sygnał, że można spróbować dokładniej zbadać Twój pomysł.

PS. Odpowiedziałem też na G-Lotto, więc dyskusję możemy kontynuować
tam -- większa szansa, że ktoś dorzuci swoje 3 grosze...

Oszczędzanie czasu i pieniędzy - http://www.oszczedzanie.net
FriendOnet
2007-04-18 15:27:32 UTC
Post by FriendOnet
[...]
<cytat>

[...]

</cytat>

Dziękuję za odpowiedź.
Masz rację to trzeba sprawdzić, tylko brakowało mi motywacji
(kibiców).

Operujesz dużymi liczbami, ja wolę szansę 2,5 liczby przy 10
skreśleniach. Jak mi nie weszła żadna to mam szansę na 5 liczb
minus 25% z 2,5 liczby (powtórki) ... 4,3 itd.

Postaram się poklikać w excelu i opisze w g-lotto.
Pozdrówka.
g***@gmail.com
2007-04-19 13:38:47 UTC
Post by FriendOnet
Postaram się poklikać w excelu i opisze w g-lotto.
Nie ma sprawy, zapraszam :-)

Pozdro,